Vi tilbyder GRATIS informationsmøder/foredrag i din virksomhed eller din erhvervsorganisation

VI LEVER AF GLADE OG TILFREDSE KUNDER

Bliv kunde hos fairADViCE.dk

Ca. halvdelen af alle databrud sker på grund af interne fejl i virksomheden. Har du styr på din cybersikkerhed og dine medarbejderes digitale vaner? For virksomheder er risikoen for databrud mere end 30 gange så stor, som risikoen for at der opstår brand. 

Er uheldet ude, er tid en helt afgørende faktor for at redde virksomhedens data. Vi ved, hvordan du sikrer dine data bedst mod cyberangreb og hvad du gør, hvis uheldet er ude.

møde hvor der bliver taget noter

Vi hjælper dig hele vejen

At blive kunde hos fairADViCE.dk

1

Onboarding

At blive kunde i fairADViCE.dk er enkelt og forgår således. Typisk 2 timers møde hos kunden, evt. indgåelse af kundeaftale digitalt, og herefter ca. 2 timers online møde hvor der udarbejdes analyse af:

  • Kundens brug af IT-systemer
  • Placering af persondata, herunder kategorisering af persondata og andre data
  • Gennemgang af processer
  • TV-overvågning
  • GPS tracking
  • Gennemgang af roller som dataansvarlig, og som evt. databehandler
  • Undersøgelse af andre relevante forhold

 

På baggrund af dette bevæger vi os hen til etableringsfasen.

2

Etablering

Herefter udarbejder fairADViCE.dk de lovpligtige juridiske GDPR-dokumenter herunder:

  • Proces beskrivelser
  • Dokumenter til hjemmeside
  • Medarbejder dokumenter
  • Databehandleraftaler, samtykker og andre tilhørende dokumenter og dokumentationer

 

Kundens cybersikkerhed bliver gennemarbejdet for fejl og mangler, og virksomhedens backup bliver testet samt dokumenteret.

Kunden får dermed den færdige løsning, herefter gennemføres Awareness træning ude hos kunden.

Kunden er nu klar til at modtage tilsyn fra myndighederne, forudsat anbefalingerne efterleves.

Besvarelsen af tilsyn hjælper fairADViCE.dk også med at besvare.

3

Vedligeholdelse

Alt etableret materiale vedligeholdes på abonnement, inkl. IT-platform.

Herunder tilføres kunden gennem abonnementet alle fremtidige krav som opstår. Der skal løbende indføres ændringer i kundevirksomhedens udarbejdede materialer.

Det omfatter løbende opdatering af:

  • Databehandleraftaler
  • ISAE-erklæringer
  • Kontroller
  • Ændringer fra Datatilsynet, EU, EUDP, de europæiske landes datatilsyn
  • Domsafsigelser fra medlemsstaterne

 

Dette er alle punkter som ændrer lovgrundlaget for opbevaring af persondata løbende.

Myndighedstilsyn

Når kunden får myndigheds tilsyn

fairADViCE.dk møder op og hjælper med besvarelsen ved tilsyn, fysisk eller digitalt.

Materialer ligger klar i det udarbejdet materiale.

Det kræver typisk kun en forklaring for den anvendte hjemler, eller andre begrundelser i de beskrevet processer.

Lovpligtig IT-sikkerhedsgennemgang

Sikker-IT

En af fairADViCE.dk’s samarbejdspartnere er DataConsult Aps. som udarbejder IT-sikkerhedsrapporter for små og mellemstore virksomheder.

Som led i vores processer er den lovpligtige IT-sikkerhedsgennemgang, når det gælder små og mellemstore virksomheder.

I denne forbindelse vil vores kunder som en del af vores kundeaftale, bliver kontaktet af DataConsult Aps. for netop denne IT-sikkerheds gennemgang.

Dette sikrer, at din virksomhed lever op til loven, men vigtigst er, at din virksomhed bedst muligt sikrer at kriminelle har svære ved at får adgang til dine data.

Book en uforpligtende samtale

Klar til at styrke din virksomheds datasikkerhed og GDPR-overholdelse? Kontakt os i dag for en uforpligtende samtale om, hvordan fairADViCE.dk kan hjælpe dig. Lad os sammen beskytte dine digitale aktiver og skabe en mere sikker fremtid for din virksomhed.

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og hold dig opdateret inden for GDPR og Cybersikkerhed.